AKE YÜRÜYEN MERDİVEN Pazarlama argümanlarında reklamın yeri tartışılmaz en ön sıradadır. Günümüzde reklam uygulamaları ve uygulanacak yerler, yeni teknolojilerle birlikte değişmekte ve gelişmektedir. Potansiyel müşteriler, reklam uygulamalarında standart indoor – outdoor uygulamaları dışında , cezbeden ve daha yaratıcı uygulamalar ile fark yaratıldığında daha hızlı sonuçlar alabildiğini görmekte ve reklam aktivitelerinde tercihlerini tüketicinin en yoğun olduğu , görsel olarak ilgisini çeken ve fark edebileceği alanlara taşımaktadır. İnsan trafiğinin en yoğun olduğu alanların başlıcaları toplu taşıma ve ulaşım alanları , havaalanları ve alışveriş merkezleridir. Düşünün ki 2016 yılında 1 milyar 140 milyon 323 bin 918 kişi toplu taşıma araçlarını kullandı. Atatürk Havalimanı 2016 yılında 60,1 milyon yolcu ağırladı. Bu sayı Avm’lerde 1,7 milyar kişi sayısını bulmaktadır. Hangi marka yılda 1.700.000.000¹ potansiyel müşterisine hem de 30 saniyede² kolayca ve sürekli ulaşmak...
Yorumlar
Yorum Gönder