AKE YÜRÜYEN MERDİVEN

AKE YÜRÜYEN MERDİVEN
Pazarlama argümanlarında reklamın yeri tartışılmaz en ön sıradadır. Günümüzde reklam uygulamaları ve uygulanacak yerler,  yeni teknolojilerle birlikte değişmekte ve gelişmektedir. Potansiyel müşteriler, reklam uygulamalarında  standart indoor – outdoor uygulamaları dışında , cezbeden ve daha yaratıcı uygulamalar ile fark yaratıldığında daha hızlı sonuçlar alabildiğini görmekte ve reklam aktivitelerinde tercihlerini tüketicinin en yoğun olduğu , görsel olarak ilgisini çeken ve fark edebileceği alanlara taşımaktadır.
İnsan trafiğinin en yoğun olduğu alanların başlıcaları toplu taşıma ve ulaşım alanları , havaalanları ve alışveriş merkezleridir. Düşünün ki 2016 yılında 1 milyar 140 milyon 323 bin 918 kişi toplu taşıma araçlarını kullandı. Atatürk Havalimanı 2016 yılında 60,1 milyon yolcu ağırladı. Bu sayı Avm’lerde 1,7 milyar kişi sayısını bulmaktadır. Hangi marka yılda 1.700.000.000¹ potansiyel müşterisine hem de 30 saniyede² kolayca ve sürekli ulaşmak istemez?  
Bu alanlarda insan transferini sağlayan, AKE’nin de üretimini yaptığı yürüyen merdivenler ve yürüyen merdivenlerde uygulanan reklam uygulamaları BrandRail™  ve Adrail™ ürünleri hakkında bilgiler aktaracağım:
BrandRail™  : Ake Distrübütörlüğü’nde olan EHC Global’in geliştirmiş olduğu yenilikçi baskı teknolojisi ile BrandRail™ , markayı temsil eden logolar , mesajlar ve dekoratif grafikler tam renkli ve yüksek çözünürlükte kalıcı olarak el bantlarında yer alıyor.
Böylece;
  • Marka, reklamını uzun soluklu olarak daha uygun maliyetlerde gerçekleştirmiş olur.
  • Firmanızın/kurumunuzun el bandı maliyeti ortadan kalkar.
  • Dikkat çeken grafik tasarımlar mekanınıza şıklık katar.
  • Marka, uygulama açısından fark yaratan bir hizmet satın almış olur.
AdRail™  : Ake Distrübütörlüğü’nde olan EHC Global’in geliştirmiş olduğu yenilikçi baskı teknolojisi ve ürün özellikleri ile AdRail™ serisi kaplama çözümleri el bandı yüzeyini mükemmel şekilde kaplıyor. Müşterilerin gerçekten çarpıcı bulduğu dayanıklı , yüksek kalitede grafikler sunuyor.
Böylece;
  • Marka, reklamını uygun maliyetlerde gerçekleştirmiş olur.
  • Marka, uygulama açısından fark yaratan bir hizmet satın almış olur.
  • Firmanızın/kurumunuzun el bandı ve diğer yürüyen merdiven yedek parça maliyetlerini her dönemde karşılayabilecek kazancı olur.
  • Dikkat çeken grafik tasarımlar mekanınıza şıklık katar.
Bu  gibi uygulamalar, uygulatan açısından fark yarattığı gibi avm , havaalanı veya toplu taşıma ve ulaşım merkezleri vb. yerlerde reklam uygulamasının yer sahibi  açısından da kazanç sağlamakta ve  el bandı maliyetini ( BrandRail™ için geçerlidir) ortadan kaldırmaktadır. En önemlisi ise, reklamın temel görevi olan tüketici ile üretici arasındaki iletişimi doğrudan kurmaktadır. Çünkü hiçbir reklam tabelasına gidip dokunmayız  Fakat yürüyen merdivenlere bindiğimizde içsel olarak el bandına dokunma güdümüz vardır ve kişi el bandına dokunduğu anda reklamınızı doğrudan fark eder, bilincine de uygulanan reklam doğrudan işler. Tüketici ile kurulan iletişim , pazarlama hedeflerinize uygun bu sayede gelişir. Ağır rekabet koşullarında da doğrudan fark yaratmış olursunuz!
Saygılarımla,
Senay Cömert
¹ Alışveriş merkezi yatırımcıları derneği tarafından hazırlanan yıllık Türkiye’deki Avm’lerin ziyaretçi sayısı.
² Yürüyen merdivende yapılan yolculuk süresi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar